Verkkokaupan usein kysytyt kysymykset

Voinko saada apua tuotteiden valintaan?

Kyllä, asiakaspalvelumme auttaa sinua valitsemaan parhaimman ja toimivimman ratkaisun tarpeisiisi. Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 7-18 numerossa 040 040 7116.

Sisältyykö tuotteisiin kaikki asennukseen tarvittavat osat?

Kyllä sisältyy. Löydät tuotteen mukana tulevat osat ja tarvikkeet eriteltynä tuotesivun sisältö-osiosta.

Miten maksan tilaukseni?

Verkkokaupassa voit valita maksutavaksi kaikki suomalaiset verkkopankit, yleisimmät luottokortit sekä luottolaskun. Luottolaskulla saat jopa 60 päivän korottoman maksuajan tai 12 kuukauden osamaksun. Lisätietoa maksutavoista löydät täältä.

Voinko valita tilaukselle eri toimitus- ja laskutusosoitteen?

Kyllä. Pääset valitsemaan toimitus- ja laskutusosoitteet ostoskorissa tilausta tehdessä.

Miten tilaukseni toimitetaan?

Saat ilmoituksen sähköpostiin, kun olemme vastaanottaneet tilauksesi ja lähettäneet sen kuljetettavaksi. Tilauksiemme toimituksista vastaavat DB Schenker (Kiitolinja) ja Posti, jotka ovat sinuun yhteydessä ennen lähetyksen toimittamista (Postin osalta koskee ainoastaan Ovelle-paketteja). Postin muista paketeista saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä tai postitse. Tarkista lähetys aina vastaanottaessa. 

Voinko noutaa tilaukseni? Onko nouto maksuton?

Voit noutaa verkkokaupassa tehdyn tilauksen Pirkkalan tai Vantaan noutopisteistämme. Huomaathan kuitenkin, että joitain tuotteita on saatavilla ainoastaan Pirkkalan noutopisteestä. Näet aina tuotekohtaisesti saatavilla olevat noutopistevaihtoehdot. Nouto aina maksuton.

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme 040 040 7116, joka auttaa ja opastaa sinua tapauskohtaisesti tilaukseen tarvittavissa muutoksissa. Verkkokaupan asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 7-18. Muina aikoina voit jättää sähköpostia toimisto@sadex.fi. 

Mitä teen, jos tilauksessani ilmeni puutteita?

Ota pikaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme 040 040 7116, joka palvelee arkisin klo 7-18. Muina aikoina voit jättää sähköpostia toimisto@sadex.fi. Selvitämme ja korjaamme mahdolliset puutteet nopeasti.

Mitä jos tilaukseni saapui vaurioituneena perille?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme 040 040 7116. Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 7-18. Muina aikoina voit jättää sähköpostia toimisto@sadex.fi. Toimitamme sinulle heti uudet tuotteet vaurioituneiden tilalle ja teemme korvauhakemuksen puolestasi. Jos kuljetusvauriot näkyvät tilausta vastaanottaessa, ilmoita asiasta rahdin kuljettajalle sekä asiakaspalveluumme. Jotta kuljetusvauriot hyvitetään, tulee rahdin kuljettajalle tehdä kirjallinen ilmoitus 7 vuorokauden sisällä rahdin vastaanottamisesta.