Toimitusehdot

Noudatamme Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n (SSML) Reilun Pelin Sääntöjä, Sähköisen kaupankäynnin sääntöjä sekä kuluttajakaupasta säädettyjä lakeja.

Tuote- ja hintatiedot

Tuotteiden tuote- ja hintatiedot näkyvät tuotesivulla. Kakki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Hinnat eivät sisällä posti- tai rahtikuluja ellei muuta ole ilmoitettu. Saat tilauksesi loppusummasta automaattisesti 5 % alennuksen mikäli tilauksen loppusumma ylittää 500 € ja 10 % alennuksen yli 1000 € tilauksista.

Toimituskulut

Toimitamme yli 500 € tilaukset aina ilmaiseksi. Alle 500 € tilausten toimituskulut ovat maksimissaan 25 €.

Toimitusaika

Toimitamme tilaukset 3-7 arkipäivän kuluessa tilauksesta.

Toimitustavat

Tilauksiemme toimituksista vastaavat DB Schenker (Kiitolinja) ja Posti, jotka ovat sinuun yhteydessä ennen lähetyksen toimittamista (Postin osalta koskee ainoastaan Ovelle-paketteja). Postin muista paketeista saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä tai postitse. Tarkista lähetys aina vastaanottaessa. 

Voit myös noutaa verkkokaupassa tehdyn tilauksen Pirkkalan tai Vantaan noutopisteistämme. Huomaathan kuitenkin, että joitain tuotteita on saatavilla ainoastaan Pirkkalan noutopisteestä. Näet aina tuotekohtaisesti saatavilla olevat noutopistevaihtoehdot.

Palautukset

Tuotteillamme on aina 30 päivän ilmainen palautusoikeus, joka lasketaan tuotteen vastaanottamisesta. Tilauksen peruuttaminen edellyttää, että tuote palautetaa moitteettomassa kunnossa ja palautuksen mukaan liitetään kopio lähetysluettelosta tai laskusta.

Palautusosoite:

Sadex Oy
Keisarinviitta 18
33960 Pirkkala

Reklamaatiot

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Mikäli tavara on vaurioitunut kuljetuksen aikana ja vaurio on ulkoisesti havaittavissa, rahtikirjaan tulee tehdä asiasta huomautus lähetystä vastaanotettaessa. Jos vahinko ei ole ollut ulkoisesti havaittavissa, tee heti asiasta vahinkoilmoitus asiakaspalveluumme numeroon 040 040 7116. Verkkokaupan asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 7-18. Muina aikoina voit jättää sähköpostia toimisto@sadex.fi. Kirjallinen reklamaatio rahdinkuljettajalle tulee tehdä 7 vuorokauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta.

Virhe tuotteessa

Jos tilaamassanne tuotteessa on materiaali- tai valmistusvirhe, vastaamme tuotteen virheistä myös 30 päivän jälkeenkin. Jos havaitset virheen tuotteessa/tilauksessa ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 040 040 7116. Verkkokaupan asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 7-18. Muina aikoina voit jättää sähköpostia toimisto@sadex.fi.

Force Majeure

Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Sadex Oy pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.