Palveleva puhelin arkisin klo 7-18 Soita: 0400 407 116

Toimitusehdot

Noudatamme Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n (SSML) Reilun Pelin Sääntöjä, Sähköisen kaupankäynnin sääntöjä sekä kuluttajakaupasta säädettyjä lakeja.

Tuote- ja hintatiedot

Tuotteiden tuote- ja hintatiedot näkyvät tuotesivulla. Kakki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Hinnat eivät sisällä posti- tai rahtikuluja ellei muuta ole ilmoitettu.

Annamme tilauksesi loppusummasta automaattisesti 5 % alennuksen, kun tilauksen loppusumma ylittää 500 €. Yli 1000 € tilauksista annamme 10 % alennuksen.

Toimituskulut

Toimitamme yli 500 € tilaukset aina ilmaiseksi. Alle 500 € tilausten toimituskulut ovat maksimissaan 25 €.

Toimitusaika

Toimitamme tilaukset 1-7 arkipäivän kuluessa tilauksesta.

Toimitustavat

Tilauksiemme toimituksista vastaavat DB Schenker (Kiitolinja) ja Posti (paketti kotiovelle), jotka ovat sinuun yhteydessä ennen lähetyksen toimittamista. Kun valitset paketti postiin -lähetyksen, saat Postin saapumisilmoituksen postitse. Posti säilyttää noudettavan lähetyksen 7 vrk. Emme vastaa noutamattomista lähetyksistä.
Tarkista lähetys aina vastaanottaessa. 

Voit myös noutaa verkkokaupassa tehdyn tilauksen Pirkkalan tai Vantaan noutopisteistämme. Huomaathan kuitenkin, että joitain tuotteita on saatavilla ainoastaan Pirkkalan noutopisteestä. Näet aina tuotekohtaisesti saatavilla olevat noutopistevaihtoehdot.

Palautukset

Tarjoamme tuotteillemme jopa 30 päivän ilmaisen palautusoikeuden, joka lasketaan tuotteen vastaanottamisesta. Kerkiät siis rauhassa tutustumaan tilaukseesi ja palauttamaan sen tarvittaessa. Tilauksen peruuttaminen edellyttää, että tuote palautetaan kokonaisuudessaan, ehjänä ja moitteettomassa kunnossa. Palautuksen mukaan on liitettävä kopio lähetysluettelosta tai laskusta.

Palautettavat tuotteet tulee pakata huolellisesti.

Palautusosoite:

Sadex Oy
Keisarinviitta 18
33960 Pirkkala

Reklamaatiot

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Mikäli tavara on vaurioitunut kuljetuksen aikana ja vaurio on ulkoisesti havaittavissa, rahtikirjaan tulee tehdä asiasta huomautus lähetystä vastaanotettaessa. 

Jos vahinko ei ole ollut ulkoisesti havaittavissa, tee heti asiasta vahinkoilmoitus asiakaspalveluumme numeroon 040 040 7116. Verkkokaupan asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 7-18. Muina aikoina voit jättää sähköpostia toimisto@sadex.fi. Kirjallinen reklamaatio rahdinkuljettajalle tulee tehdä 7 vuorokauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta.

Virhe tuotteessa

Jos tilaamassanne tuotteessa on materiaali- tai valmistusvirhe, vastaamme tuotteen virheistä myös 30 päivän jälkeenkin. Jos havaitset virheen tuotteessa/tilauksessa ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 040 040 7116. Verkkokaupan asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 7-18. Muina aikoina voit jättää sähköpostia toimisto@sadex.fi.

Force Majeure

Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Sadex Oy pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.