Palveleva puhelin arkisin klo 7-18 Soita: 0400 407 116

Toimitusehdot

Noudatamme Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n (SSML) Reilun Pelin Sääntöjä, Sähköisen kaupankäynnin sääntöjä sekä kuluttajakaupasta säädettyjä lakeja.

Tuote- ja hintatiedot

Tuotteiden tuote- ja hintatiedot näkyvät tuotesivulla. Kakki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Hinnat eivät sisällä posti- tai rahtikuluja ellei muuta ole ilmoitettu.

Annamme tilauksesi loppusummasta automaattisesti 5 % alennuksen, kun tilauksen loppusumma ylittää 500 €. Yli 1000 € tilauksista annamme 10 % alennuksen.

Toimituskulut

Toimitamme yli 500 € tilaukset aina ilmaiseksi. Alle 500 € tilausten toimituskulut ovat maksimissaan 25 €. 
Postipakettien toimituskulut ovat Postista noudettaessa 10 € ja kotiovelle toimitettuna 15 €. Tarjoamme pakettitoimitusta pienikokoisille tilauksille. 

Toimitusaika

Toimitamme tilaukset 1-7 työpäivän kuluessa tilauksesta. Tilaustuotteiden toimitusaika on 14 työpäivää. Tuotekohtaiset toimitusajat näet tuotetiedoista.

Toimitustavat

Tilauksiemme toimituksista vastaavat DB Schenker (Kiitolinja) ja Posti (paketti kotiovelle), jotka ovat sinuun yhteydessä ennen lähetyksen toimittamista. Kun valitset paketti postiin -lähetyksen, saat Postin saapumisilmoituksen postitse. Posti säilyttää noudettavan lähetyksen 7 vrk. Emme vastaa noutamattomista lähetyksistä. Tarkista lähetys aina vastaanottaessa. 

Voit myös noutaa verkkokaupassa tehdyn tilauksen Pirkkalan tai Vantaan noutopisteistämme. Huomaathan kuitenkin, että joitain tuotteita on saatavilla ainoastaan Pirkkalan noutopisteestä. Näet aina tuotekohtaisesti saatavilla olevat noutopistevaihtoehdot.

Palautukset

Tarjoamme tuotteillemme jopa 30 päivän ilmaisen palautusoikeuden, joka lasketaan tuotteen vastaanottamisesta. Tutustu rauhassa tilaamiisi tuotteisiin ja palauta tarvittaessa. Tilauksen peruuttaminen edellyttää, että tuote palautetaan kokonaisuudessaan, ehjänä, moitteettomassa kunnossa ja huolellisesti pakattuna. Palautuksen mukaan on liitettävä kopio lähetysluettelosta tai laskusta. Palautamme maksamasi summan, kun tilauksesi on palautunut varastollemme. Tilauksen palauttamiseen saat apua asiakaspalvelustamme sähköpostitse, toimisto[a]sadex.fi, tai soittamalla numeroon 0400 407 116.

Palautusosoite:
Sadex Oy
Verkkokauppa
Keisarinviitta 18
33960 Pirkkala

Reklamaatiot

KULJETUKSESSA RIKKOUTUNUT LÄHETYS
Mikäli tavara on vaurioitunut kuljetuksen aikana, tee asiasta vahinkoilmoitus heti asiakaspalveluumme. Kirjallinen reklamaatio rahdinkuljettajalle tulee tehdä 7 vuorokauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Mikäli vaurio on ulkoisesti havaittavissa, rahtikirjaan tulee tehdä asiasta huomautus lähetystä vastaanotettaessa. Mikäli vahinko ei ole ollut ulkoisesti havaittavissa, tee asiasta heti vahinkoilmoitus asiakaspalveluumme. Lähetä vapaamuotoinen vahinkoilmoitus sähköpostiimme toimisto[a]sadex.fi. Vahinkoilmoituksessa tulee olla seuraavat tiedot: vastaanoton päivämäärä, kuvaus vauriosta, vaurioituneen tuotteen nimi, väri ja määrä, selkeä kuva vaurioituneesta tuotteesta ja mahdollinen kuljettajan kommentti.

VIRHE TUOTTEESSA
Jos tilaamassanne tuotteessa on materiaali- tai valmistusvirhe, vastaamme tuotteen virheistä myös 30 päivän jälkeenkin. Jos havaitset virheen tuotteessa/tilauksessa ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 040 040 7116 tai jätä sähköpostia toimisto[a]sadex.fi. Verkkokaupan asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 7-18.

Force Majeure

Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Sadex Oy pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.