TOIMITUSEHDOT

Noudatamme Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n (SSML) Reilun Pelin Sääntöjä, Sähköisen kaupankäynnin sääntöjä sekä kuluttajakaupasta säädettyjä lakeja.

Tuote- ja hintatiedot

Tuotteiden tuote- ja hintatiedot näkyvät tuotesivulla. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Hinnat eivät sisällä posti- tai rahtikuluja ellei muuta ole ilmoitettu. Annamme tilauksesi loppusummasta automaattisesti 5 % alennuksen, kun tilauksen loppusumma ylittää 1000 €.

Toimituskulut

Toimitamme yli 500 € tilaukset aina ilmaiseksi. Alle 500 € tilausten toimituskulut ovat maksimissaan 29 €. 
Postipakettien toimituskulut ovat Postista noudettaessa 10 € ja kotiovelle toimitettuna 15 €. Tarjoamme pakettitoimitusta pienikokoisille tilauksille. 

Toimitusaika

Toimitamme tilaukset 1-7 työpäivän kuluessa tilauksesta. Tilaustuotteiden toimitusaika on 14 työpäivää. Näet kunkin tuotteen tuotekohtaiset toimitusajat tuotetiedoista.

Toimitustavat

Tilauksiemme toimituksista vastaavat DB Schenker ja Posti, jotka ovat sinuun yhteydessä ennen lähetyksen toimittamista. Kun valitset paketti postiin tai paketti kotiovelle -lähetyksen, saat Postin saapumisilmoituksen tai jakeluun liittyvän yhteydenoton tekstiviestikyselynä tai postitse. Tarkista huolellisesti antamasi lähetystiedot (puhelinnumero, koti- ja sähköpostiosoite). Posti säilyttää noudettavan lähetyksen 7 vrk. Emme vastaa noutamattomista lähetyksistä. Tarkista lähetys aina vastaanottaessa.

NOUTO
Voit noutaa verkkokaupassa tehdyn tilauksen helposti ja kätevästi Pirkkalan tai Vantaan noutopisteistämme. Huomaathan kuitenkin, että joitain tuotteita on saatavilla ainoastaan Pirkkalan noutopisteestä. Saatavilla olevat noutopistevaihtoehdot näet aina tuotekohtaisesti.

Palautukset

Tarjoamme tuotteillemme jopa 30 päivän ilmaisen palautusoikeuden, joka lasketaan tuotteen vastaanottamisesta. Tutustu rauhassa tilaamiisi tuotteisiin ja palauta tarvittaessa. Tilauksen peruuttaminen edellyttää, että tuote palautetaan ehjänä, moitteettomassa kunnossa ja huolellisesti pakattuna. Asennusvalmis pakettituote tulee palauttaa kokonaisuudessaan. Emme hyvitä paketin yksittäisiä osia. Palautuksen mukaan on liitettävä kopio lähetysluettelosta tai laskusta. Palautamme maksamasi summan, kun tilauksesi on palautunut varastollemme.

Tilausta palauttaessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse, toimisto[a]sadex.fi, tai soittamalla numeroon 0400 407 116. Kerromme sinulle jatkotoimenpiteet ja tarvittavan palautuskoodin Postia varten.

Reklamaatiot

KULJETUKSESSA RIKKOUTUNUT LÄHETYS
Tarkista lähetyksen kunto aina vastaanottaessa. Mikäli tavara on vaurioitunut kuljetuksen aikana, pyydä kuljettajaa tekemään kirjallinen merkintä vahingosta. Tee asiasta vahinkoilmoitus heti asiakaspalveluumme, sillä kirjallinen reklamaatio rahdinkuljettajalle tulee tehdä 7 vuorokauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Emme korvaa kuljetusvauriota, mikäli lähetystä vastaanottaessa lähetyksen kuntoa ei tarkisteta tai vastaanottaja antaa luvan lähetyksen toimittamiseen ilman vastaanottoa.
Lähetä vapaamuotoinen vahinkoilmoitus sähköpostiimme toimisto[a]sadex.fi. Vahinkoilmoituksessa tulee olla seuraavat tiedot: vastaanoton päivämäärä, kuvaus vauriosta, vaurioituneen tuotteen nimi, väri ja määrä, selkeä kuva vaurioituneesta tuotteesta ja mahdollinen kuljettajan kommentti.

VIRHE TUOTTEESSA
Jos tilaamassanne tuotteessa on materiaali- tai valmistusvirhe, vastaamme tuotteen virheistä myös 30 päivän jälkeenkin. Jos havaitset virheen tuotteessa/tilauksessa ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 040 040 7116 tai jätä sähköpostia toimisto[a]sadex.fi. 

Force Majeure

Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Sadex Oy pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.