Toimitusehdot
Sadex-verkkokauppa on alan johtava verkkokauppa vuodesta 2011. Meiltä löydät Suomen suurimman valikoiman kotimaisia laatutuotteita, rännejä, tikkaita, kattoturvatuotteita. Noudatamme Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n (SSML) Reilun Pelin Sääntöjä, Sähköisen kaupankäynnin sääntöjä sekä kuluttajakaupasta säädettyjä lakeja.
Sadex-verkkokaupan toimitusehdot
Jos etsit Sadex-asennuksen toimitusehtoja, löydät ne täältä.
Tuote- ja hintatiedot
- Tuotteiden tuote- ja hintatiedot näkyvät tuotesivulla. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5 %.
- Hinnat eivät sisällä posti- tai rahtikuluja, ellei muuta ole ilmoitettu.
- Annamme tilauksesi loppusummasta automaattisesti 5 % alennuksen, kun tilauksen loppusumma ylittää 500 €.
- Alennusta ei voi yhdistää toiseen alennuskampanjaan, ellei tätä erikseen mainita.
Toimituskulut
- Nouto Tampereen tai Vantaan noutopisteestä on aina ilmainen.
- Tilausten toimituskulut ovat maksimissaan 39 €.
- Postipakettien toimituskulut ovat Postista noudettaessa 10 € ja kotiovelle toimitettuna 15 €.
- Tarjoamme pakettitoimitusta pienikokoisille tilauksille.
- Näet tilauksen toimituskulut verkkokaupan ostoskorissa ja kassalla.
Toimitusaika
- Toimitamme tilaukset pääsääntöisesti 3–7 työpäivän kuluessa tilauksesta.
- Huomioithan, että haja-asutusalueille on harvempi jakelu.
- Tilaustuotteiden toimitusaika on 14 työpäivää.
- Näet tuotekohtaiset toimitusajat tuotetiedoista.
Toimitustavat
- Toimitamme tuotteet verkkokaupan kautta kaikkialle Suomeen. Emme valitettavasti toimita Ahvenanmaalle.
- Voit myös noutaa verkkokaupassa tehdyn tilauksen kätevästi Tampereen tai Vantaan noutopisteestä.
- Huomioithan, että joitain tuotteita on saatavilla ainoastaan Tampereen noutopisteestä. Saatavilla olevat noutopistevaihtoehdot näet aina tuotekohtaisesti.
Tilauksiemme toimituksista vastaavat DB Schenker ja Posti, jotka ovat sinuun yhteydessä ennen lähetyksen toimittamista. Kun valitset paketti postiin tai paketti kotiovelle -lähetyksen, saat Postin saapumisilmoituksen tai jakeluun liittyvän yhteydenoton tekstiviestikyselynä tai postitse. Tarkista huolellisesti antamasi lähetystiedot (puhelinnumero, koti- ja sähköpostiosoite). Posti säilyttää noudettavan lähetyksen 7 vrk. Emme vastaa noutamattomista lähetyksistä. Tarkista lähetys aina vastaanottaessa.
Palautukset
Tarjoamme tuotteillemme pitkän, jopa 30 päivän ilmaisen palautusoikeuden, joka lasketaan tuotteen vastaanottamisesta.
- Ennen tilaamista: Tutustu huolellisesti tuotteisiin ja varmista, että ne vastaavat tarpeitasi.
- Voit tarvittaessa palauttaa tuotteen tai tuotteet palautusehtojemme mukaisesti. Vaihtoja emme valitettavasti tarjoa, mutta voit tehdä palautuksen jälkeen uuden tilauksen haluamastasi tuotteesta.
Palautusehdot
- Tilauksen peruuttaminen tai palauttaminen edellyttää, että tuote palautetaan ehjänä, moitteettomassa kunnossa ja huolellisesti pakattuna.
- Palautus tulee tehdä viimeistään 30 päivää tuotteen vastaanottamisesta.
- Asennusvalmis pakettituote tulee palauttaa kokonaisuudessaan. Emme hyvitä paketin yksittäisiä osia.
- Palautuksen mukaan on liitettävä kopio lähetysluettelosta tai laskusta. Palautamme maksamasi summan, kun tilauksesi on palautunut varastollemme.
Tilausta palauttaessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse, verkkokauppa[a]sadex.fi, tai soittamalla numeroon 050 473 4333. Kerromme sinulle jatkotoimenpiteet ja tarvittavan palautuskoodin Postia varten.
Huomioithan, että noutomyymälästä ostettuihin tuotteisiin eivät päde etämyynnin tai verkkokaupan palautusehdot. Saat lisätietoa tarvittaessa myymälän henkilökunnalta tai asiakaspalvelustamme.
Reklamaatiot
Kuljetuksessa rikkoutunut lähetys
Tarkista lähetyksen kunto aina vastaanottaessa. Mikäli tavara on vaurioitunut kuljetuksen aikana, pyydä kuljettajaa tekemään kirjallinen merkintä vahingosta. Tee asiasta vahinkoilmoitus heti asiakaspalveluumme, sillä kirjallinen reklamaatio rahdinkuljettajalle tulee tehdä mahdollisimman pian, viimeistään 7 vuorokauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Emme korvaa kuljetusvauriota, mikäli lähetystä vastaanottaessa lähetyksen kuntoa ei tarkisteta tai vastaanottaja antaa luvan lähetyksen toimittamiseen ilman vastaanottoa.
Lähetä vapaamuotoinen vahinkoilmoitus sähköpostiimme verkkokauppa[a]sadex.fi. Vahinkoilmoituksessa tulee olla seuraavat tiedot: vastaanoton päivämäärä, kuvaus vauriosta, vaurioituneen tuotteen nimi, väri ja määrä, selkeä kuva vaurioituneesta tuotteesta ja mahdollinen kuljettajan kommentti.
Virhe tuotteessa
Jos tilaamassanne tuotteessa on materiaali- tai valmistusvirhe, vastaamme tuotteen virheistä myös 30 päivän jälkeenkin. Jos havaitset virheen tuotteessa/tilauksessa ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 050 473 4333 tai jätä sähköpostia verkkokauppa[a]sadex.fi.
Tuotetakuu
Teknisen takuun tarkemmat tiedot sekä Sadexin takuu- ja toimitusehdot löydät sivulta: www.sadex.fi/miksi-sadex/takuu.
Force Majeure
Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Sadex Oy pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Verkkokauppa
